Panama Post Online Jaargang 24

Panama Post Jaargang 24

Het Kanaal nummer 101 - Het nieuwe onderwijzen

D. Janson - Marant Educatieve Diensten, Elst (Gld.)... lees meer » Reacties(0)
 

Waarom spelen kinderen (RekenWeb)spelletjes?

M. Klop, V. Jonker, M. Wijers & F. van Galen - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Is coöperatief rekenen op multiculturele basisscholen effectiever dan klassikaal rekenen?

M.B. Oortwijn, M. Boekaerts & P. Vedder - Onderwijsstudies, Universiteit Leiden... lees meer » Reacties(0)
 

Vraagtekens bij realistisch reken-wiskundeonderwijs

M.R. Opmeer - Mathematisch Instituut, Rijksuniversiteit Groningen... lees meer » Reacties(0)
 

Het Kanaal nummer 102 - Verslag van de 'ICMI Study 15' conferentie

Impressies over het opleiden en nascholen van leraren - M. van den Heuvel-Panhuizen, E. de Goeij & W. Oonk - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Begeleiding aan het woord - Met sprongen vooruit

A. Lanting - IJsselgroep, Zwolle... lees meer » Reacties(0)
 

Panama Praktijktip nummer 99 - Een meetkundeactiviteit voor de bovenbouw van het basisonderwijs

E. Feijs - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 
 

Nogmaals dyscalculie - overpeinzingen naar aanleiding van een discussie

C. Borghouts - Eduniek, locatie Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Breuken, verhoudingen, procenten en kommagetallen in discussie

R. Keijzer & K.P.E. Gravemeijer - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Breuk, komma, getal

A. Goddijn - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Panama Praktijktip nummer 98 - Babylonische rekenkunst

M. Kindt - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Het Kanaal nummer 98 - MILE in de opleiding: een investering waard

P.A. van den Brom - Snijders & R. Keijzer - Hs INHolland, Rotterdam, Hs IPABO Amsterdam / Alkmaar... lees meer » Reacties(0)
 

Redeneren als basis voor begripsontwikkeling

A. Bakker - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 
 

De volgende ronde - Nieuw leren vraagt meer mogelijkheden in de rekenles

D. Janson - Marant Educatieve Diensten, Arnhem... lees meer » Reacties(0)
 

Het Kanaal nummer 97 - Is er iets nieuws onder de zon?

R. Keijzer & H. ter Heege - Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Parel in MILE - Interactie à la Minke en à la Paul

M. van Zanten - Hs Edith Stein / Onderwijscentrum Twente... lees meer » Reacties(0)
 

Begleiding aan het woord - Verschillen erkennen

T. van der Heiden - HCO, Den Haag... lees meer » Reacties(0)
 

Panama Praktijktip nummer 97 - 300 Millimeter regen

A. Fase - Hs IPABO Amsterdam / Alkmaar... lees meer » Reacties(0)