Panama Post Online Jaargang 32

Panama Post Jaargang 32

Opportunity-to-learn van aftrekken tot 100 in twee reken-wiskundemethodes

M. van Zanten & M. van den Heuvel-Panhuizen - Saxion Lerarenopleiding Hengelo / FIsme, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

'Verder met rekenen' als voorbeeld van evidence-based onderwijsontwikkeling

- pleidooi voor het combineren van effectevaluatie met procesanalyse - K. Buijs, C.M. van Putten, E. Folmer & N. Nieveen - SLO, Enschede / Universiteit Leiden / SLO, Enschede... lees meer » Reacties(0)
 

Ontwikkeling van beroeps-specifieke wiskundekennis op de pabo

Leerlingenwerk voor een wiskundige opleidingsactiviteit - M. Kool - Instituut Theo Thijssen, Hs. Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Ontwikkeling studielast rekenen-wiskunde op de pabo in de periode 2009 - 2013

R. Keijzer - Hs. iPabo Amsterdam / Alkmaar... lees meer » Reacties(0)
 

Wiskundetoetsen voor pabo-studenten vergeleken

R. Keijzer & P. Hendrikse - Hs. iPabo Amsterdam / Alkmaar / KPZ Zwolle... lees meer » Reacties(0)
 
 

Panama Praktijktip nummer 128 - Maak eens een tekeningetje

V. Duman & A. Fase - Hs iPabo Amsterdam / Alkmaar... lees meer » Reacties(0)
 
 

Rekenen - wiskunde op niveau - verslag 31e Panama-conferentie in 2013

R. Keijzer - Hs. iPabo Amsterdam / Alkmaar - ELWiER / FIsme, Universiteit Utrecht... lees meer » Reacties(0)
 

Het Kanaal nummer 138 - Mag dat dan?

D. Janson - JansonAdvies, Hengelo (Gld.)... lees meer » Reacties(0)
 

Heerlijk om weer nieuwe dingen te testen - startbekwaam met een onderzoekende houding

J. van der Linden - Hs. iPabo Amsterdam / Alkmaar... lees meer » Reacties(0)