Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Onder het kopje ‘Abonnementen’ kan je de keuze maken welk abonnement je wilt afsluiten.

 

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

Controleer voor de zekerheid je spam, de kans bestaat dat de bevestigingsmail daar is beland. Nog steeds geen welkomstbericht ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@vangorcum.nl

 

Ik heb mijn Volgens Bartjens niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem zeker contact met ons op via klantenservice@vangorcum.nl Het zou jammer zijn als je dit ontzettend leuke magazine niet ontvangt.

 

Wanneer ontvang ik een factuur voor het abonnement op Volgens Bartjens?

Jaarlijks wordt het tijdschrift in juni gefactureerd. Bij een nieuw abonnement ontvang je de factuur voor de resterende maanden meteen.

 

Ik heb een vraag, klacht of opmerking over de inhoud van Volgens Bartjens. Waar moet ik zijn?

Geef je vragen, klachten of opmerkingen vooral aan ons door, daar kunnen we veel van leren! Neem contact met ons op via klantenservice@vangorcum.nl

 

Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?

Ja, dat kan! Via het kopje ‘Abonnementen’ kun je een abonnement buitenland afsluiten.

 

Ik wil een eerder verschenen nummer nabestellen, kan dat?

Ja, je betaalt dan de kosten voor het losse nummer + verzendkosten. De factuur ontvang je dan via de mail. Bestellen kan via klantenservice@vangorcum.nl Vermeld welk nummer je wilt ontvangen en je adresgegevens. Je ontvangt een mail ter bevestiging!

 

Ik heb een andere vraag.

Mail ons via klantenservice@vangorcum.nl

 

Zo neem je contact met ons op:

Volgens Bartjens

Oostersingel 11

9401 JX ASSEN

Postbus 43, 9400 AA Assen

 

Tel. (0592) 379 555

E-mail klantenservice@vangorcum.nl